بحران دسترسی به انسولین / رنج مداوم بیماران دیابتی خدائیان: مردم باید از اطلاعات دستگاه‌ها مطلع شوند وضعیت ترافیک و شرایط جوی محورهای کشور پنجشنبه ۸ آبان ۱۴۰۴ ‌آزادی موقت متهم پرونده موبایل موسوی با وثیقه سنگین هشدار هلال‌احمر درباره سیلاب در شمال کشور/ امدادگران به حالت آماده‌باش درآمدند جزئیات پرداخت ۴۳ همت از مطالبات بیمارستان‌های دولتی سال ۱۴۰۵ چند روز تعطیل رسمی دارد؟ وکیل: حکم اعدام «شریفه محمدی»، فعال کارگری، با تصمیم رئیس قوه قضائیه به سی سال حبس تبدیل شد توقیف محموله قاچاق دام آلوده در مازندران تصویب روز ملی هوا فضا و روز جزایر سه گانه خلیج فارس در تقویم رسمی کشور جزئیات تیراندازی پلیس در منطقه سوهانک تهران / دستگیری و زخمی شدن چند نفر / اعتراض دانشجویان به جولان اراذل و اوباش در محدوده دانشگاه آزاد اعلام محدودیت‌های ترافیکی از ۷ تا ۱۰ آبان در برخی از جاده‌های کشور این ربات انسان‌نما اتاق را مرتب و لباس‌ها را تا می‌کند جاده چالوس یکطرفه شد/ محدودیت‌های جدید اعلام شد اعلام جرم علیه تهیه‌کننده و مجری برنامه منتشرکننده ادعا‌های فائزه هاشمی هشدار دادگستری تهران درباره مراکز غیرمجاز خدمات زیبایی

تامین اجتماعی: آگهی‌های خرید سابقه بیمه‌ای کلاهبرداری است

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: آگهی‌های فریبنده در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌های نیازمندی، با موضوع «تکمیل سابقه بیمه» یا «ایجاد سابقه بیمه‌ای» در قبال دریافت وجه کلاهبرداری است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۸ تير ۱۴۰۴ - 2025 June 29
کد خبر: ۲۸۲۰۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی طی اطلاعیه‌ای، نسبت به انتشار آگهی‌های فریبنده در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌های نیازمندی، با موضوع «تکمیل سابقه بیمه» یا «ایجاد سابقه بیمه‌ای» در قبال دریافت وجه، هشدار می‌دهد.

در این اطلاعیه آمده است: متأسفانه برخی افراد سودجو با درج این‌گونه آگهی‌ها در سایت‌هایی نظیر دیوار و شیپور، سعی در سوءاستفاده از بیمه‌شدگان و بازنشستگان داشته و با ادعای ارائه خدمات بیمه‌ای خارج از چارچوب قانونی، اقدام به اخاذی می‌کنند.

بدین وسیله اعلام می‌شود که تمامی این ادعا‌ها کذب، جعل و کلاهبرداری است و هیچ‌گونه اعتباری ندارند؛ مضافاً هیچ‌گونه همکاری یا واگذاری خدمات به اشخاص حقیقی یا حقوقی خارج از سازمان صورت نگرفته و تبلیغات منتشرشده در این زمینه مورد تأیید سازمان نیست.

به همه بیمه‌شدگان و بازنشستگان توصیه می‌شود با توجه به اینکه ارائه هرگونه خدمت مربوط به ایجاد، تکمیل یا اصلاح سابقه بیمه‌ای صرفاً از طریق شعب و کارگزاری‌های رسمی این سازمان یا سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir انجام می‌شود؛ در صورت نیاز به بررسی یا پیگیری وضعیت سوابق بیمه‌ای خود، تنها از مسیر‌های رسمی سازمان اقدام کنند.

همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و تعهدات سازمان؛ شماره تلفن ۱۴۲۰ بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌گیران و کارفرمایان است. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار